بهترین نرخ ارز دیجیتال
Crypto absent again from Super Bowl ads
اخبار رمزارزها
مشروح:
هرکسی که امیدوار است در جریان Super Bowl امسال تبلیغات کریپتو ببیند، ناامید خواهد شد.
FOX Business آموخته است که اکثر شرکتهای بزرگ ارزهای دیجیتال یک بار دیگر در طول بزرگترین رویداد بازاریابی سال که سان فرانسیسکو 49ers و کانزاس سیتی چیفز در روز یکشنبه در لاس وگاس برای Super Bowl LVIII روبرو میشوند، در حاشیه خواهند نشست.
در حالی که بازار دارایی های دیجیتال 1.7 تریلیون دلاری در شرایطی بسیار بهتر از این زمان در سال گذشته در به اصطلاح "زمستان رمزنگاری" قرار دارد، شرکت های رمزنگاری پولی را که زمانی برای تبلیغات داشتند، ندارند و آنهایی که معتقدند آنها بهتر می توانند دلارهای تبلیغاتی خود را به دور از کانون توجه NFL خرج کنند.
آیا SUPER BOWL می تواند نور جوانه را ذخیره کند؟
Kraken، دومین صرافی بزرگ کریپتو در ایالات متحده، تبلیغ Super Bowl را منتشر نمیکند.
در برنامه FOX BUSINESS بخوانید
بزرگترین صرافی رمزارز ایالات متحده، کوین بیس، امسال بر روی هدایت پول به لابی کردن کنگره برای قوانین جامع دارایی های دیجیتال و کمک به کمپین های انتخاباتی به سیاستمداران دوستدار رمزنگاری در واشنگتن دی سی، پیش از انتخابات 2024 متمرکز شده است. مشخص نیست که آیا این شرکت که قبلاً تبلیغ کننده Super Bowl بوده و اغلب تبلیغات تلویزیونی را اجرا می کند، در بازی یکشنبه نمایش داده می شود یا خیر.
اما این فقط مبادلاتی نیست که در آگهی روز یکشنبه غایب خواهد بود، جایی که صدها میلیون دلار برای تبلیغات مختلف آبجو، اتومبیل و تنقلات هزینه شده است. FOX Business دریافته است که صادرکنندگان صندوقهای قابل معامله در بورس بیتکوین «نقطهای» علیرغم اینکه تعداد انگشت شماری از آنها تبلیغات تلویزیونی را در هفتههای منتهی به تصویب یازده ETF جدید بیتکوین در تاریخ 10 ژانویه توسط SEC راهاندازی کردند، نمایش داده نمیشوند. p>
بهعنوان مثال، BlackRock، بزرگترین مدیر دارایی جهان و ارائهدهنده ETF بیتکوین iShares، در Super Bowl شرکت میکند، افرادی که مستقیماً از این موضوع آگاه هستند.
در حالی که برخی از طرفداران بیت کوین ممکن است این را به عنوان یک فرصت از دست رفته ببینند، جای تعجب نیست که تبلیغات ETF بیت کوین در Super Bowl غایب باشد.
NY AG شکایت کلاهبرداری CRYPTO مرتبط با WINKELVOSS TWINS را به 3 میلیارد دلار افزایش داد
طبق گزارش CBS، تقریباً تمام اسلات های تبلیغاتی Super Bowl تا اوایل نوامبر فروخته شد و ETF های بیت کوین تا دو ماه بعد به طور رسمی توسط SEC تأیید نشدند.
اما عوامل کلان نیز در کار هستند. این صنعت از زمان رشد صعودی آن در سال 2021 که با انفجار صرافی رمزنگاری FTX سام بنکمن-فرید از بین رفت، به نصف کاهش یافته است.
FTX یک تبلیغکننده برجسته در جریان Super Bowl 2022 بود که با پرداخت 6.5 میلیون دلار در کنار سایر غولهای صنعت مانند Coinbase و Crypto.com ظاهر شد. در این آگهی تجاری لری دیوید حضور داشت که بعداً تأیید کرد که بانکمن-فرید 10 میلیون دلار به او پرداخت کرده است تا در تبلیغ 30 ثانیه ای تبلیغ FTX به عنوان "چیز بزرگ بعدی" بازی کند.
فقط نه ماه بعد، FTX به ورشکستگی سقوط کرد و بانکمن-فرید به دلیل خرج کردن وجوه مشتریان دزدیده شده در معاملات برندهای گران قیمت مانند Super Bowl و حق نامگذاری عرصه میامی هیت، که موافقت کرد برای آن هزینه کند، آزاد شد. 135 میلیون دلار.
Bankman-Fried از آن زمان تاکنون به هفت فقره کلاهبرداری، توطئه و پولشویی محکوم شده است و در انتظار صدور حکم در ماه مارس است.
علاوه بر نابسامانی FTX، عدم قطعیت نظارتی هنوز برای بسیاری از شرکتهای رمزنگاری بسیار مورد توجه است، به این معنی که هزینههای قانونی بر کمپینهای بازاریابی و تبلیغات مقدم است.
برای مثال، کوینبیس در یک نبرد دادگاهی مناقشهآمیز با کمیسیون بورس و اوراق بهادار قرار گرفته است، که ادعا میکند این صرافی با فعالیت بهعنوان یک بورس ثبتنشده، قوانین اوراق بهادار را نقض میکند و محصولات اوراق بهادار ثبتنشده مشابهی را بهعنوان داراییهای دیجیتال عرضه میکند.
یک قاضی در ناحیه جنوبی نیویورک تصمیم خواهد گرفت که آیا SEC می تواند در روزهای آینده پرونده خود را علیه Coinbase پیش ببرد.
منبع مقاله اصلی: Crypto دوباره در تبلیغات Super Bowl وجود ندارد
متن اصلی خبر : Fox Business•yesterday