بعد از اصلاح خط مشی غول فناوری، تبلیغات کریپتو ممکن است در گوگل ظاهر شوند

Crypto Ads Could Start Appearing on Google After Tech Giant Revised Policy

1402-11-09
1 سال،5 ماه ها پیش

اخبار رمزارزها

بعد از اصلاح خط مشی غول فناوری، تبلیغات کریپتو ممکن است در گوگل ظاهر شوند

مشروح:

Google قرار است سیاست‌های تبلیغاتی خود را در روز دوشنبه، ۲۹ ژانویه به‌روزرسانی کند و به برخی از محصولات ارزهای دیجیتال اجازه تبلیغات بدهد. این تغییر خط‌مشی می‌تواند تبلیغاتی برای صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین (ETF) که اخیراً راه‌اندازی شده است در موتورهای جستجوی آن ظاهر شود.

با این حال، به‌روزرسانی خط‌مشی Google به محصولات مجاز به عنوان «تبلیغ‌کنندگانی که سکه‌های ارز دیجیتال را هدف قرار داده‌اند، ایالات متحده را ارائه می‌کنند» اشاره می‌کند، که ابهاماتی باقی می‌گذارد. قابل ذکر است، یکی از بزرگترین تراست های بیت کوین، Grayscale Bitcoin Trust (GBTC)، اخیراً پس از تایید SEC به یک ETF بیت کوین تبدیل شده است.

پیش از این، سهام GBTC تنها برای سرمایه گذاران معتبر در بازار اولیه، مشروط به یک دوره نگهداری شش ماهه، در دسترس بود. سرمایه گذاران معتبر باید معیارهای مالی خاصی را داشته باشند، مانند داشتن دارایی خالص بیش از 1 میلیون دلار یا درآمد بالا.

در مقابل، ETF های بیت کوین نقطه ای در ایالات متحده برای عموم مردم در دسترس هستند و تحت قانون اوراق بهادار سال 1933 تنظیم می شوند. این امر آنها را به گزینه ای بالقوه ایمن تر برای Google تبدیل می کند تا در تبلیغات در نظر بگیرد. به‌روزرسانی خط‌مشی به‌عنوان یک پیشرفت مثبت تلقی می‌شود، به‌ویژه با توجه به نفوذ و نفوذ گسترده Google در افزایش آگاهی و جریان ورودی برای صادرکنندگان ETF بیت کوین 10 نقطه‌ای. IBIT BlackRock در حال حاضر با بزرگترین AUM پیشتاز است که اخیراً از 2 میلیارد دلار فراتر رفته است.

متن اصلی خبر : CoinMarketCap•4 hours ago