رگولاتور بریتانیا تعامل ضعیف برخی از شرکت‌های رمزنگاری خارج از کشور را در قوانین تبلیغات آتی مشاهده کرد

UK Regulator Saw 'Poor' Engagement From Some Overseas Crypto Firms on Upcoming Ad Rules

1402-07-11
1 سال،9 ماه ها پیش

اخبار رمز ارزی جهان اخبار رمزارزها

رگولاتور بریتانیا تعامل ضعیف برخی از شرکت‌های رمزنگاری خارج از کشور را در قوانین تبلیغات آتی مشاهده کرد

مشروح:

  • FCA بریتانیا نگران کیفیت ضعیف پاسخ‌هایی است که از سوی شرکت‌های رمزنگاری غیرقانونی خارج از کشور در مورد رژیم تبلیغاتی آتی برای این بخش دریافت کرده است. مقامات رگولاتوری به CoinDesk گفتند.

  • این رگولاتور از اظهار نظر در مورد شرکت‌هایی مانند ByBit، Luno و PayPal که برخی خدمات را برای رعایت قوانین جدید متوقف می‌کنند، خودداری کرد - اما گفت که از همه آنها استقبال می‌کند. تلاش برای رعایت کردن.

مقامات رگولاتوری در طی مصاحبه روز دوشنبه با CoinDesk گفتند، برخی از شرکت‌های ارزهای دیجیتال خارجی به تلاش‌های اداره رفتار مالی بریتانیا برای تعامل با آنها در مورد قوانین تبلیغات آتی برای این بخش پاسخ ضعیفی نشان داده‌اند.

قوانین تبلیغاتی که شرکت‌های رمزنگاری را ملزم می‌کند هشدارهای مناسبی در وب‌سایت‌ها داشته باشند و یک دوره انتظار 24 ساعته برای سرمایه‌گذاران جدید اجرا کنند تا تأیید کنند که می‌خواهند با شرکت‌ها قرارداد ببندند، از 8 اکتبر اعمال می‌شود. تنظیم‌کننده همچنین اعلام کرده است برای رعایت قوانین، گزینه درخواست برای تمدید سه ماهه را در اختیار شما قرار می دهد.

لوسی کاستلداین، مدیر سرمایه‌گذاری مصرف‌کننده در رگولاتور، گفت: در حالی که FCA سعی کرده است شرکت‌های رمزنگاری را که به مشتریان بریتانیایی در مورد رژیم تبلیغات خدمات ارائه می‌دهند، درگیر کند، "نگران عدم مشارکت برخی از شرکت‌های غیرقانونی خارج از کشور است." >

«برخی [شرکت‌های خارج از کشور] هستند که استانداردهای مورد انتظار ما را رعایت نکرده‌اند و ارائه اطلاعات به ما ضعیف بوده است.

برعکس، شرکت‌های رمزنگاری مانند ByBit، Luno و پلت‌فرم پرداخت PayPal، که اخیراً اعلام کرده‌اند خدمات خاصی را به بازار بریتانیا متوقف می‌کنند تا از قوانین پیروی کنند، از ناظر تأییدیه دریافت کردند.

متیو لانگ گفت: "شما قدردان خواهید بود که ما نمی توانیم در مورد شرکت های خاص اظهار نظر کنیم، اما آنچه می توانیم بگوییم این است که، البته، جایی که شرکت ها تصمیم می گیرند تا واقعاً به استانداردهایی که می خواهیم ببینیم برسند، واقعا مثبت است." ، مدیر پرداخت ها و دارایی های دیجیتال در FCA.

به گفته Castledine، در عین حال، تنظیم کننده برای نظارت بر رعایت شرکت ها آماده است و توانایی اسکن 100000 وب سایت را به صورت روزانه دارد.

هنگامی که شرکت‌ها رعایت نمی‌کنند، «ما هشدارهایی علیه آن شرکت‌های خاص صادر خواهیم کرد. ما همچنین توانایی صدور درخواست‌های حذف را داریم و با دیگر پلت‌فرم‌های بزرگ فناوری آنلاین کار می‌کنیم تا مطمئن شویم که تبلیغات غیرقانونی در وهله اول ظاهر نمی‌شوند.» Castledine گفت: شرکت‌هایی مانند Google در تلاش هستند تا اطمینان حاصل کنند که تبلیغات مالی پولی با قوانین FCA مطابقت دارند.

تبلیغات یا تبلیغات غیرمجاز ممکن است به معنای زندان باشد، FCA در فوریه هشدار داد.

تنظیم‌کننده همچنین در برابر شرکت‌های خارج از کشوری که بدون ثبت‌نام در FCA به مشتریان بریتانیا خدمات می‌دهند، اختیاراتی خواهد داشت، اما Castledine افزود: نحوه رسیدگی به آنها مورد به مورد متفاوت است. او گفت که رگولاتور اطلاعاتی را درباره شرکت‌های ناسازگار به ناظران جهانی مانند سازمان بین‌المللی کمیسیون‌های اوراق بهادار (IOSCO) ارسال می‌کند تا به لیست‌های هشدار اضافه شود.

کاسلداین گفت: «این واکنش بین‌المللی برای ما کاملاً کلیدی و کاملاً حیاتی است و ما به شدت روی این روابط کار می‌کنیم.

متن اصلی خبر : CoinDesk•5 hours ago