آنچه که Crypto می تواند از هوش مصنوعی در مورد راهیابی در واشنگتن بیاموزد

What Crypto Can Learn From AI About Getting Its Way in Washington

1402-06-25
1 سال،11 ماه ها پیش

اخبار رمزارزها

آنچه که Crypto می تواند از هوش مصنوعی در مورد راهیابی در واشنگتن بیاموزد

مشروح:

در هفته گذشته، مدیران شرکت‌های پیشرو هوش مصنوعی (AI) با یک گروه دو حزبی از سناتورهای ارشد ایالات متحده دیدار کردند. این تنها آخرین نشانه ای بود که نشان می داد واشنگتن توجه کامل خود را به فناوری هوش مصنوعی معطوف کرده است. این فناوری موضوع سخنرانی ریاست جمهوری و حتی توافق داوطلبانه بین دولت و شرکت ها برای کاهش خطرات احتمالی بوده است. رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، در میان فعال ترین تنظیم کننده های ایالات متحده، همچنین شروع به بررسی پیامدهای هوش مصنوعی کرده است.

جان ریزو معاون ارشد امور عمومی در گروه کلاید است. ریزو اخیراً به عنوان سخنگوی ارشد وزارت خزانه داری ایالات متحده خدمت کرده است، جایی که او استراتژی روابط عمومی را در مورد دارایی های دیجیتال، از جمله مسائل دیگر، رهبری می کرد.

مثل زندگی، بررسی‌های سیاسی، قانونی و نظارتی می‌تواند به سرعت متوجه شما شود. از آنجایی که صنعت هوش مصنوعی به آینده نگاه می کند، فقط باید به گذشته نزدیک به رویکرد دولت فدرال در مورد دارایی های رمزنگاری شده نگاه کند تا ببیند چه چیزی در پیش است.

کریپتو و افراد AI ممکن است در یک سطل پرت شوند، زیرا تفاوت‌های اساسی و اساسی بین این دو وجود دارد. کاربردهای هوش مصنوعی بسیار گسترده تر از توکن هایی هستند که ممکن است به عنوان ذخیره ارزش یا وسیله مبادله عمل کنند. و موارد استفاده از هوش مصنوعی ملموس است، در حالی که طرفداران و مخالفان کریپتو در مورد لزوم وجود منابع خصوصی پول بحث می کنند. از نظر فرهنگی، هوش مصنوعی دکمه‌دار است، در حالی که رمزارز ممکن است اصلاً دکمه‌ای نداشته باشد.

با این وجود، فرض کنید صنعت هوش مصنوعی می خواهد بداند واشنگتن چگونه به فناوری نوظهور خود نزدیک خواهد شد. در این صورت، تنها باید به نحوه رویکرد آن به فناوری نوظهور کریپتو نگاه کرد تا چندین درس و استراتژی اصلی را برای آینده درک کند.

سیاست فناوری ایالات متحده از زمان ظهور اینترنت تغییر کرده است. انگیزه‌های پوپولیستی در هر دو طرف، صنعت هوش مصنوعی را با کنگره‌ای بسیار بدبین می‌کند که خروجی‌ها و انگیزه‌های اصلی صنعت را زیر سوال می‌برد. در حالی که هوش مصنوعی مجبور نیست وجود خود را برای قانونگذاران توجیه کند، همانطور که حامیان دارایی های رمزنگاری مجبور به انجام آن شده اند، هیچ فرضی بر بی گناهی وجود نخواهد داشت. قانونگذاران کلیدی در هر دو حزب بر این باورند که هوش مصنوعی خوب نیست مگر اینکه خلاف آن را نشان دهد.

دروازه‌بانان رسانه‌ها ضعیف‌تر از همیشه هستند و مردم را که از قبل نسبت به شرکت‌ها و مؤسسات بزرگ بی‌اعتماد هستند، در برابر شایعات و اطلاعات نادرست آسیب‌پذیر می‌کنند. در اواخر دهه 1990 و اوایل دهه 2000، بسیاری از آمریکایی ها به شدت به منابع رسانه های سنتی متکی بودند. امروزه، تعداد بیشتری از آمریکایی‌ها اخبار خود را از برنامه رسانه‌های اجتماعی مورد علاقه خود دریافت می‌کنند، که احتمالاً محتوایی را در اولویت قرار می‌دهد که درگیر (احساس‌آور) باشد تا آموزش. و هنگامی که رای دهندگان با موضوعات پرطرفدار و پست های ویروسی تحریک می شوند، قانونگذاران آزادی سیاسی کمتری برای ایجاد سیاست های میان راه دارند. درست همانطور که فعالان بازار کریپتو از تمرکز عمومی بر تعداد کمی از بازیگران بد رنج می‌برند، صنعت هوش مصنوعی زمانی که یادگیری ماشین نتایجی کمتر از حد بهینه ایجاد می‌کند، از نظر سیاسی مسئول خواهد بود، حتی اگر نتایج یادگیری ماشینی اغلب از نظر آماری برتر از فرآیندهای مدیریت شده باشد. انسان ها.

در حالی که صنعت هوش مصنوعی ممکن است بتواند ارواح آینده کریسمس را در چالش های ارزهای دیجیتال در دی سی ببیند، یک تفاوت اساسی، تلاش صنعت هوش مصنوعی را برای دستیابی به موفقیت در شهر دست یافتنی تر و پیچیده تر خواهد کرد.

شرکت‌کنندگان بازار کریپتو به دنبال نفوذ به بخش بسیار نظارت‌شده آمریکا، خدمات مالی هستند، که می‌تواند در برابر حرکت سریع مصون بماند و اخلاقیات چیزهایی را که به شرکت‌هایی مانند Uber و Lyft کمک کرد در اوایل دهه 2010 از سیاست‌های حمل‌ونقل ریشه‌دار خارج شوند، بشکند. فعالان بازار کریپتو هنوز نتوانسته اند محبوبیت دارایی های خود را به ابزاری تبدیل کنند که می تواند واشنگتن را در راستای چارچوب نظارتی مورد علاقه خود حرکت دهد.

صنعت هوش مصنوعی به دنبال نفوذ در بخش‌های متعددی است که برخی از آنها مقررات کمتری نسبت به سایرین دارند. این به فعالان بازار هوش مصنوعی این امکان را می‌دهد که در حوزه‌های خاصی از سیاست‌گذاران پیشی بگیرند. با این حال، هوش مصنوعی با چالش‌های سیاست مالی قابل توجهی مواجه خواهد شد که از آنچه صنعت کریپتو با آن روبه‌رو بوده است، ناچیز است. همین هفته، گری جنسلر، رئیس SEC، این سوال را مطرح کرد که آیا استفاده از هوش مصنوعی در سیستم مالی می‌تواند ریسک سیستمی را در سیستم مالی افزایش دهد؟ تصورش سخت نیست فرض کنید شرکت‌کنندگان برجسته بازار از یادگیری ماشینی برای راه‌اندازی برخی معاملات مالی در طول یک بحران استفاده می‌کنند. در حالی که یک شرکت منفرد ممکن است از کاهش مواجهه خود با بخش مشکل دار اقتصاد منتفع شود، اثر جمعی شرکت های متعددی که در یک رویه مشترک شرکت می کنند می تواند نوعی فراخوان حاشیه آبشاری ایجاد کند که منجر به ریسک سیستمیک در سیستم مالی می شود.

از آنجایی که صنعت هوش مصنوعی رویکرد D.C را به ارزهای دیجیتال بررسی می‌کند و نگاهی اجمالی به ریسک‌های سیاسی آینده و مبارزات سیاستی آن می‌اندازد، چگونه می‌تواند از رسیدن به همان لج‌جم نظارتی که کریپتو در آن قرار دارد، جلوگیری کند؟

صنعت هوش مصنوعی باید دو مزیت مهم و در عین حال مرتبط با یکدیگر را نسبت به مخالفان خود بشناسد و به سرعت آنها را تحت فشار قرار دهد. در حالی که سیاست‌گذاران دی سی نگرانی‌هایی را در مورد پیامدهای پذیرش گسترده‌تر هوش مصنوعی مطرح کرده‌اند، هیچ یک از طرفین به این نتیجه نرسیده‌اند که چگونه می‌خواهند این صنعت تنظیم شود. این به زمانی برمی گردد که دموکرات ها به این نتیجه رسیدند که دارایی های رمزنگاری شده اوراق بهادار هستند و جمهوری خواهان به این نتیجه رسیدند که مطمئناً چنین نیستند. هنگامی که سیاست هوش مصنوعی، همانطور که کریپتو شده است، بالکانیزه شود، دستیابی به یک چارچوب قانونی قابل اجرا بسیار چالش برانگیز خواهد بود.

فقدان مواضع سیاستی سخت‌گیرانه در هر یک از طرفین، فرصتی را برای صنعت هوش مصنوعی ایجاد می‌کند تا مزیت دیگری را ایجاد کند، یعنی سرمایه هنگفتی که دارد. صنعت باید از این سرمایه برای اجرای یک کمپین روابط عمومی قابل توجهی استفاده کند که فناوری هوش مصنوعی را در داستان گسترده‌تر آمریکایی قرار می‌دهد و مزایای این فناوری را برای آمریکایی‌های روزمره برجسته می‌کند و باعث می‌شود نسل بعدی نوآوری در آمریکا حفظ شود. Crypto بیش از حد منتظر ماند تا این مورد را به اطلاع عموم مردم آمریکا برساند. در حالی که صنعت کریپتو هنوز می تواند مردم را به سمت خود جذب کند، این کار پیچیده تر و منابع فشرده تر است.

فرض کنید صنعت هوش مصنوعی تصمیم گرفته است از مکالمه سیاستی نابسامان بین قانونگذاران استفاده کند و کمپینی را برای جلب نظر مردم آمریکا راه اندازی کند. در این صورت، باید این کار را متفاوت از نحوه برخورد صنعت کریپتو با این کار انجام دهد. در حالی که رمزارز در ابتدا سعی داشت بر قانون‌گذاران در دی سی تأثیر بگذارد، صنعت هوش مصنوعی باید درک کند که نفع قانون‌گذاران در داخل کشور از طریق کمپین‌هایی در مناطق حیاتی کنگره و ایالت‌ها به دست می‌آید که برای این فناوری، تأثیر آن و پتانسیل آن مورد تأیید قرار می‌گیرند. فعالیت در دی.

هنگامی که مدیران کلیدی صنعت هوش مصنوعی از دی سی باز می گردند، با شهری در تقاطع هوش مصنوعی روبرو خواهند شد. آن‌ها می‌توانند همان مسیری را دنبال کنند که شرکت‌کنندگان در بازار کریپتو قدم گذاشته‌اند یا راهی جدید را آغاز کنند. یکی که شاید همه تفاوت را ایجاد کند.

متن اصلی خبر : CoinDesk•2 days ago