گوچی جوایزی را برای دارندگان Vault Material NFT نشان می دهد

Gucci Reveals Rewards for Vault Material NFT Holders

1402-05-08
2 سال ها پیش

اخبار رمزارزها

گوچی جوایزی را برای دارندگان Vault Material NFT نشان می دهد

مشروح:

دارندگان NFT مواد Gucci اکنون می‌توانند این توکن‌ها را با کیف پول Gucci bifold یا کیف duffle با نام تجاری Gucci x 10KTF مبادله کنند. افشای fبه دنبال ماه‌ها گمانه‌زنی در مورد ابزار برنامه‌ریزی شده در پشت 2896 NFT که در ماه مارس تولید شد، است.

این هفته برند متعلق به Kering با تسهیلات بازخرید در پلتفرم شریک 10KTF.shop فعال شد. یک Gucci Vault Material NFT را می توان برای کیف پول بازخرید کرد، در حالی که برای بازخرید دافل به سه توکن نیاز دارید.

تیم کپی رایتینگ یک نوشته به زبان ارائه کرد که در آن دافل به عنوان "چمدانی که می خواهید حمل کنید" نامگذاری شده است، و کیف پول به عنوان کیفی توصیف شده است که نیازی به عبارت اصلی ندارد.

محاسبه‌ای سریع نشان می‌دهد که کیفی که ممکن است برای طرفداران و کلکسیونرهای گوچی بهترین معامله باشد. یک کیف پول مشابه در سایت تجارت الکترونیک گوچی 460 دلار قیمت دارد در حالی که نسخه مشابه کیف - البته منهای نشان 10KTF - با قیمت 1790 دلار به فروش می رسد.

در Opensea، ماده NFT 0.22ETH معادل حدود 412 دلار است. از آنجایی که این کیف با 10KFT نیز مارک تجاری شده است، ارزش کمیاب "با پول نمی توان خرید" را نیز دارد.

مد نمادین گوچی در حراج هنر NFT کریستی دوباره تجسم شد

Gucci Vault Material NFT جایزه ای برای شرکت در یک ماموریت 10KTF در شهر نبرد بود. برای ورود به یک Gucci Grail NFT نیاز داشتید، و سپس شرکت‌کنندگان NFT از طریق هوا حذف شدند.

مت ماهر، بنیانگذار شرکت مشاوره فناوری M7 Innovations، به Decrypt. ماهر به تازگی توکن خود را برای کیف پول گوچی بازخرید کرده است. او افزود: مردم می‌توانند «انتظار داشته باشند که این مدل «بازی برای کسب درآمد» یا «درگیر کردن برای کسب درآمد» را در آینده بسیار بیشتر ببینند.

طبق گفته ماهر، «استراتژی در اینجا هوشمندانه بود، زیرا شکاف دیجیتالی را پر می‌کند و به دارندگان محصول فیزیکی پاداش می‌دهد.»

او گفت: "برای وفاداران گوچی، این محصول لوکس دیگری در کارنامه آنهاست، محصولی که اساسا رایگان بود." "برای Degens Web3، به عنوان یک "محصول آزمایشی" عمل می کند تا آنها را به دنیای گوچی معرفی کند و کشش گرانشی را به سمت برند ایجاد کند."

او ادامه داد: "پاداش دادن به یک جامعه هرگز ایده بدی نیست." "در این بازار نزولی NFT، دارندگان ممکن است بر سر ارزش و/یا سودمندی یک پاداش با هم اختلاف داشته باشند، اما با این وجود این یک پاداش است."

Louis Vuitton 41000 دلار NFT به مشتریان برتر می فروشد

تفاوت‌های استراتژیکی بین روشی که برندهای لوکس مختلف برنامه‌های وفاداری Web3 خود را اجرا می‌کنند و نحوه پاداش دادن به دارندگان توکن وجود دارد.

لویی ویتون و برنامه VIA آن را در نظر بگیرید. اگرچه 100 خریدار عجیب و غریب Treasure Trunk NFT به ارزش 41600 دلار، نسخه محدودی از تنه لویی ویتون دریافت کردند، اما تا به امروز، امتیازات بعدی فقط شامل گزینه ای برای خرید نسخه محدود کیف 40 «بیت کوین نارنجی» Speedy 40 توسط مدیر خلاق، فارل ویلیامز بوده است. این با برچسب قیمتی در حدود 9000 دلار عرضه می شود.

در مورد دیور، دارندگان کلکسیون دوقلو دیجیتالی که با 470 نسخه محدود کفش ورزشی B33 عرضه می‌شود، یک گزینه دسترسی زودهنگام برای خرید یک قطره انحصاری از مجموعه بهار 24 مردانه کیم جونز دریافت خواهند کرد.

در حالی که این یک فروش رایگان نبود، 3,333 Gucci KodaPendant NFT - همکاری با بازی متاورس Yuga Labs Otherside - همچنین با گردنبندهای آویز فیزیکی قابل بازخرید در 925 عرضه شد.

اخیراً، گوچی با حراجی کریستیز در یک فروش NFT همکاری کرد و کار استعدادهای دیجیتال پیشرو در فضای هنر دیجیتال را به نمایش گذاشت، از جمله Iskra Velitchkova که یک الگوریتم مولد با الهام از دسته کیف بامبو Gucci 1947 ایجاد کرد. .

به گفته ماهر، برندهای بومی وب 3 و دستفروشان تجملات فیزیکی سنتی از یک رابطه همزیستی لذت می برند، زیرا کاستی های یکدیگر را پر می کنند. یکی دارای "همه اطلاعات دیجیتال بدون اعتبار در محصولات فیزیکی" است در حالی که دیگری "همه تاریخچه واقعی و اطلاعات فیزیکی را دارد، اما هیچ اعتباری در کالاهای دیجیتال NFT-first" ندارد.

همکاری‌هایی مانند Gucci's با 10KTF Yuga Labs - در کنار Tiffany & Co با CryptoPunks و Rimowa با RTFKT - راهی برای اصلاح تعادل و پر کردن شکاف با سرمایه‌گذاری بر روی موضوعات مشترک انحصار، کمیاب و کمیاب است. /span>

متن اصلی خبر : Decrypt Media•23 hours ago