سولانا می‌خواهد هزینه بازی‌های رمزنگاری‌شده را رهبری کند—در اینجا چگونه است

Solana Wants to Lead the Crypto Gaming Charge—Here's How

1402-05-07
1 سال،11 ماه ها پیش

اخبار رمزارزها کریپتو ورزشی

سولانا می‌خواهد هزینه بازی‌های رمزنگاری‌شده را رهبری کند—در اینجا چگونه است

مشروح:

در حالی که مخالفان همچنان NFTها و بازی‌های بلاک چین مرتبط با آن را گرفتن پول نقد می‌خوانند، بنیاد سولانا قصد دارد فیلمنامه را تغییر دهد و روایت را تغییر دهد و هفته گذشته با رویداد PlayGG خود در سن دیگو، یک فشار عمومی ایجاد کرد.

جانی لی، مدیر کل بازی‌های Solana در این رویداد به Decrypt گفت: "پذیرایی و هیجان شرکت کنندگان و جامعه توسعه دهندگان ما شگفت انگیز بود." .

لی گفت که بنیاد سولانا امیدوار است این رویداد دو روزه رایگان، سرمایه‌گذاران، رسانه‌ها و خانواده‌های محلی سن دیگو را ترغیب کند تا بازی‌های بلاک چین را به گونه‌ای تجربه کنند که بر کریپتو یا NFT تأکید نداشته باشد. این رویداد شامل بازی‌هایی مانند Star Atlas، Aurory، و Alchemy: Battle for Ankhos بود و گیمرهای حرفه‌ای از تیم G2 Esports را به نمایش گذاشت.

لی گفت: «طبق تعریف، ما یک رویداد مرتبط با Web3 هستیم، اما ما به این به عنوان یک رویداد Web3 فکر نمی کنیم. "ما آن را PlayGG می نامیم: بازی های خوب انجام دهید."

با درک اینکه "NFT" اغلب یک کلمه کثیف در میان اعضای جامعه بازی است، بسیاری از توسعه دهندگان از این اصطلاح فاصله می گیرند و در عوض آنها را مجموعه های دیجیتال می نامند. بسیاری از بازی‌های ارائه‌شده در PlayGG، بر خلاف بازی‌های بلاک چین گذشته (مانند بازی‌های بازی برای کسب درآمد)، NFT یا جوایز رمزی را تحت فشار قرار ندادند.

بسیاری از بازی‌ها، در واقع، برای بازی کردن به هیچ نوع پرداخت یا ارز دیجیتال نیاز ندارند. لی گفت که هدف عناوینی که توسط ابتکار بازی‌های Solana پشتیبانی می‌شوند، صرفاً بهتر بودن نسبت به سایر بازی‌های بلاک چین نیست، بلکه این است که حتی در مقایسه با عناوین سنتی (یا «Web2») سربلند باشند.

لی گفت: «ما همیشه بر این باور و تمرکز روی [این ایده] بوده‌ایم که بازی‌های Web3 باید با همه بازی‌ها رقابت کنند، نه اینکه فقط با سایر بازی‌های بلاک چین رقابت کنند.» "من فکر می کنم مهم بود که بازی های خوب را در اسرع وقت نشان دهیم - اینکه ما از فناوری بلاک چین برای ارائه تجربیات منحصر به فرد و با کیفیت بازیکنان استفاده می کنیم."

برای اطمینان از اینکه Solana Gaming فقط از بازی‌هایی پشتیبانی می‌کند که وعده داده می‌شوند، لی گفت که توسعه‌دهندگان بازی باید ابتدا نسخه‌ای از بازی را ارائه کنند و به تیمش اجازه دهند آنها را بازی کند. بیش از 50 بازی از این دست در رویداد PlayGG حضور داشتند.

او گفت: «زمانی که توسعه‌دهندگان بازی برای هر مقدار کمی از پشتیبانی تجاری به ما مراجعه می‌کنند، ما نیاز به تست بازی داشتیم، و ما آن را به صورت عمومی در صنعت اعلام کردیم.

یکی از شکایات اصلی بسیاری از طرفداران بازی از بازی‌های متاورس و بلاک چین قبلی، کیفیت پایین و هزینه بالای دسترسی بود. لی گفت که Solana Games مایل است سرمایه و زمان لازم را برای اطمینان از انتشار بازی های با کیفیت در شبکه Solana صرف کند.

لی گفت: "ما آماده بودیم که یک ضربه کوتاه مدت کسب و کار داشته باشیم تا به درستی ارزش بلندمدت اکوسیستم بازی های خود را ایجاد کنیم."

در حالی که لی به آینده بازی در Solana خوشبین است، او اذعان کرد که بلاک چین در گذشته مشکلاتی داشته است. با این حال، او گفت که این شبکه در حال حاضر قوی تر از گذشته است و ادعا کرد که مشکلی برای پشتیبانی از بازی ها و تراکنش ها نخواهد داشت. او همچنین به خوش‌بینی در مورد مشتری اعتبارسنجی Firedancer آینده اشاره کرد که ممکن است به تثبیت شبکه کمک کند.

«کیمیا: نبرد برای آرپیجی آنخوس» اختلاف، هوش مصنوعی و NFTهای سولانا را درهم می‌ریزد

لی گفت: "در حالی که نام "Firedancer" جالب است، اما کاری که انجام می دهد بسیار بیشتر است. "شبکه آزمایشی آن با بهبود عملکرد خود از انتظارات ما فراتر رفته است."

در حالی که بسیاری از بازی‌های SolanaPlayGG هنوز در حال توسعه بودند، لی مطمئن است که می‌توانند به خوبی با بازی‌های مشابه صنعت بازی‌های سنتی در زمانی که برای انتشار عمومی آماده شوند، مطابقت داشته باشند.

لی گفت: «اکنون می‌توانیم با اطمینان بگوییم که اکثر بازی‌های ما پتانسیل رقابت با دیگر بازی‌های رایج در سبک‌های مشابه را دارند. "ما برای مرحله بعدی بازی های Web3 بسیار هیجان زده هستیم."

متن اصلی خبر : Decrypt Media•yesterday