بهترین نرخ ارز دیجیتال
Le Clu3 Brings NFT-Based Loyalty Perks to Private Banking
اخبار رمزارزها
مشروح:
برای اولین بار در دنیای بانکداری خصوصی، Indosuez - بازوی مدیریت ثروت جهانی بانک پیشرو فرانسوی، Crédit Agricole - Le Clu3، یک NFT را راه اندازی کرد. باشگاه عضویت با محوریت برای مشتریان رده بالای خود.
Le Clu3 توسط SiaXperience، آژانس طراحی دیجیتال Sia Partners، در کنار پلتفرم فرانسوی Web3 METAV.RS ایجاد شد.
در حالی که چنین مدل برنامه وفاداری اخیراً روش عملی برای برندهای مد مانند آدیداسلاکوست بوده است. و Louis Vuitton، به گفته سیمون فوچر، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل METAV.RS، هدف در اینجا ایجاد یک جامعه قوی از مشتریان نسل بعدی است. ” برای مدیریت ثروت.
Gmoney در پاریس: چگونه فناوری نوظهور مد لوکس را بازتعریف می کند
همانطور که لیدی پرسیه، مدیر ارشد نوآوری Indosuez در ماه گذشته در طی رویدادی که توسط Sia Partners در مقر مرکزی آن در پاریس برگزار شد، توضیح داد، مخاطبان هدف فرزندان فوقثروتمندان دانشآموز فناوری هستند، علاوه بر سرمایهگذاران و رمزارزهای تازه ساخته شده کارآفرینان.
این پیشنهاد شامل پیدایش NFT "Soulbound" برای اعضا است که به "دسترسی با دروازههای رمزی به بخشهای مخفی وبسایت Indosuez،" METAV.RS اجازه میدهد. یکی از بنیانگذاران و مدیر ارشد رشد کلمنت فوچر به Decrypt گفت. توکن Soulbound پس از ضرب کردن قابل فروش یا انتقال نیست، به این معنی که در آن کیف پول قفل شده است.
طبق گفته سازندگان Le Clu3 که با «برخی از برندهای شریک لوکس» مذاکره شده است، مالکیت پاداشهای «پول نمیتوان خرید» و «تجارب منحصربهفرد و بیسابقه» را به همراه دارد.
ماهیت بانکداری خصوصی چنین است، اسامی این برندهای شریک مخفی باقی مانده است - اما فوچر تأیید کرد که مزایا مربوط به رفتار VIP خواهد بود و گفت که برندها برای مشتریان برتر خود ذخیره می کنند.
او تاکید کرد که در مورد برندها، "کیفیت تضمین شده مخاطبان مهم است."
او ادامه داد: «تصور کنید ارزش یک برند لوکس برای دسترسی به این نوع مشتریان سطح بالا چقدر است،» و افزود که از نظر جذب بیشتر این نوع مشتریان برای ثروت، هر دو راه را کاهش می دهد. بخش مدیریت
راه حل برچسب سفید METAV.RS که فینالیست جایزه نوآوری LMVH 2023 است، به برندها اجازه می دهد استراتژی Web3 خود را به صورت متمرکز مدیریت کنند. مشتریان شامل خود شرکت مادر Louis Vuitton، LVMH، همراه با Oetker Group، Stellantis، Westfield، Renault، و Michelin است - که از طریق نشانهگذاری، برنامههای وفاداری، و تجربیات فراگیر به جذب مخاطبان جدید کمک میکند.
لباس فرانسوی همچنین در اوایل سال جاری پشت سر گذاشتن نماد لوکس نسخه محدود برای هتل Le Bristol پاریس بود.
این واقعیت که توکنها به صورت روحی هستند و قابل انتقال نیستند، برای پرداختن به جنبه امنیتی بالای بانکداری خصوصی بسیار مهم است.
Foucher گفت: "این تضمین می کند که مالک مشتری بانک است و هیچ توکنی نمی تواند وارد کیف پول غیرمشتریان شود."
آخرین روند NFT: گرفتن وام روی Rolexes
بهطور قابلتوجه، توکنهای پیدایش برنامه Web3 VIA خود لویی ویتون که ماه گذشته راهاندازی شد نیز بسیار جذاب بود. فوچر گفت این رویکرد به ایجاد باشگاه کمک می کند زیرا "کیفیت مخاطبان شما را تضمین می کند."
توکنهای Le Clu3 در Polygon، یک شبکه مقیاسبندی اتریوم ساخته میشوند و میتوانند در هر دو کیف پول معمولی یا مبتنی بر ابر نگهداری می شود. مطابق با رویکرد سفارشی Indosuez، کیف پولها در صورت نیاز بهطور خودکار برای کاربران تنظیم میشوند، موانع ورود را از بین میبرند و تضمین میکنند که فرآیند ورود به سیستم یکپارچه است.
در ادامه، توکنهای Soulbound اضافی برای شرکتکنندگان در رویدادهای برنامهریزیشده به عنوان بخشی از برنامه جاری Le Clu3 ایجاد میشود. به گفته آگاته مالیناس، شریک SiaXperience، "این شروع یک داستان طولانی مدت است."
متن اصلی خبر : Decrypt Media•2 days ago