بهبود خانه غول لوو پرچم باغ NFT Mfers Meme را می فروشد

Home Improvement Giant Lowe's Is Selling an Mfers Meme NFT Garden Flag

1402-04-03
2 سال ها،1 ماه پیش

اخبار رمزارزها

بهبود خانه غول لوو پرچم باغ NFT Mfers Meme را می فروشد

مشروح:

می‌خواهید وضعیت ناباب خود را برای همسایگان خود تکرار کنید؟ این فرصت شماست.

Low's غول بهبود خانه این هفته یک پرچم فیزیکی باغ را با شخصیت‌های mfers منتشر کرد، پروژه‌ای محبوب غیرقابل تعویض (NFT) که تحت یک طبقه‌بندی Creative Commons به نام مجوز CC0 در مالکیت عمومی وجود دارد. تحت این نامگذاری، هر کسی می تواند از کاراکترهای mfers NFT برای ایجاد هر نوع کالای تجاری استفاده کند، این دقیقاً همان کاری است که استفان تامپسون و برادر همسرش متیو وارنل انجام دادند.

تامپسون، یک وکیل حرفه‌ای، به CoinDesk گفت: «این پروژه PFP [تصویر نمایه] است اگر می‌خواهید کاری سرگرم‌کننده انجام دهید.

این دو مرد اخیراً شرکتی به نام Total Marketing Web3 یا به اختصار TM3 را به عنوان یک شرکت چتر راه اندازی کردند تا بر پروژه های مختلفی نظارت کند که دانش NFT و محصولات تجاری دنیای واقعی را ترکیب می کند.

اولین محصول آنها به نام پرچم باغ "Evergreen Siezenals" 1 فوت عرض در 1.5 فوت ارتفاع دارد و عبارت "cc0 تابستان 2023" را بالای تصویری از دو شخصیت NFT در حال نوشیدن نوشیدنی های استوایی در ساحل نشان می دهد. این پرچم که در توضیحات وب‌سایت به آن «مصرف شماره 1/ویرایش شماره 1» گفته می‌شود، با قیمت 39.98 دلار به فروش می‌رسد. طبق وب‌سایت تامپسون و وارنل، تنها 1000 پرچم در دسترس خواهد بود که هر پرچم به یک نسخه مشابه NFT پیوند داده می‌شود که قابل بازخرید آنلاین است.

استفاده از تصاویر پروژه mfers برای ایجاد این محصول سرگرم‌کننده، اما بی‌اهمیت، با در نظر گرفتن داستان منشأ مجموعه که در فرهنگ میم گنجانده شده است، منطقی است. Mfers در سال 2021 توسط هنرمندی با نام مستعار به نام سارتوشی ساخته شد که شخصیت‌های کم وفاداری و با دست طراحی شده را با الهام از میم "آیا برنده می‌شوی، پسر؟" طراحی کرد.

علیرغم ارائه هیچ ابزار و نقشه راه، این پروژه موفق به ایجاد یک پایگاه جمع آوری قوی و پرشور شده است. در ژوئن 2022، سارتوشی قرارداد هوشمند و مالکیت پروژه را به جامعه منتقل کرد و باعث ایجاد سر و صدا و علاقه بیشتر در مجموعه شد. امروزه، این NFT ها اغلب هر کدام بیش از 1000 دلار به فروش می رسند - بسیار بالاتر از قیمت اولیه ضرابخانه آنها 0.069 ETH یا حدود 320 دلار - و طبق گزارش OpenSea، این پروژه بیش از 66510 ETH یا نزدیک به 125 میلیون دلار فروش داشته است.

تامپسون و وارنل با الهام از افزایش شهرت mfers، توانستند پروژه مردمی خود را با کمی شانس و با فراخوانی ارتباطات موجود زنده کنند. وارنل به عنوان نماینده یک تولید کننده و به عنوان رابط بین شرکت ها با محصولاتی که می خواهند بفروشند و خریداران در خرده فروشی های بزرگ کار می کند. این رابطه به آنها اجازه داد تا پرچم‌ها را از طریق سازنده‌ای به نام Evergreen که رابطه‌ای با Lowe's داشت، تهیه کنند.

او توضیح داد: «صنعت Web2، تا آنجا که تجربیات ما وجود دارد، بسیار کنجکاو و مشتاق است تا به آنچه اینجا در Web3 اتفاق می‌افتد، توجه کند.

او افزود که فروش محصولی که به Web3 در خرده‌فروشی بزرگی مانند Lowe's اشاره می‌کند، به ایجاد وفاداری به برند در میان مصرف‌کنندگان جوان‌تری که مشتاق دیدن هویت دیجیتالی خود در دنیای واقعی هستند کمک می‌کند.

او گفت: "افرادی که به ارزهای دیجیتال علاقه دارند و NFTها را معامله می کنند، اغلب کمتر از 30 یا 40 سال دارند." "آنها همچنین ممکن است درآمد اختیاری داشته باشند و به دنبال خرید یا تجهیز اولین خانه های خود هستند."

بر اساس بررسی‌های پنج ستاره متفق القول از پرچم در وب‌سایت Lowe، استقبال از این پروژه بسیار مثبت بوده است.

یکی از کاربران نوشت: "نمی دانم چه بگویم، پرچم هایی وجود دارد، پس این وجود دارد. لیگ مخصوص به خود."

یکی دیگر نوشت: "باغ ما چیزی کم داشت، ما در داخل احساس خالی کردیم تا اینکه پرچم باغ تابستان 2023 cc0 را از mfers در Lowe's پیدا کردیم." "باغ ما اکنون کامل شده است و به شکوه با شکوه خود بازیابی شده است."

تامپسون به شوخی گفت: "کل جامعه NFT بسیار حمایت می کند."

در آینده، تامپسون گفت TM3 در حال تلاش برای گسترش پیشنهادات خود، از جمله همکاری با سایر پروژه‌های CC0 NFT و ایجاد انواع کالاهای فصلی است. او امیدوار است که این پروژه به عنوان نشانه ای برای مارک های خرده فروشی بزرگتر عمل کند که NFT ها می توانند برای تغییر استراتژی های بازاریابی سنتی و ایجاد رابطه همزیستی بیشتر بین تولید کنندگان، خرده فروشان و مصرف کنندگان استفاده شوند.

او گفت: "ما فکر می کنیم که می توانیم زنجیره تامین را دوباره تعریف کنیم. به طور سنتی، تولید کننده و خرده فروش به طور انحصاری بار بازاریابی را تقسیم می کنند." "با Web3، مصرف کننده شروع به عمل به عنوان یک بازاریاب می کند. ما علاقه خاصی به برند داریم."

او در پایان گفت: "اگر موفقیت آمیز باشد، این پروژه ای است که همه می توانند به آن اشاره کنند." "این نوعی از بازاریابی و قرار گرفتن در معرض و حسن نیت است که آنها بسیار سعی در ایجاد آن دارند و ما آن را به صورت رایگان در اختیار آنها قرار می دهیم."

متن اصلی خبر : CoinDesk•4 hours ago