"کوکتل سمی": سازمان دیده بان اتحادیه اروپا اینستاگرام و TikTok را برای فعال کردن کلاهبرداری های رمزنگاری فراخواند

'Toxic Cocktail': EU Watchdog Calls Out Instagram, TikTok for Enabling Crypto Scams

1402-03-20
2 سال ها،1 ماه پیش

اخبار رمزارزها

"کوکتل سمی": سازمان دیده بان اتحادیه اروپا اینستاگرام و TikTok را برای فعال کردن کلاهبرداری های رمزنگاری فراخواند

مشروح:

کلاهبرداران از رسانه های اجتماعی برای فشار دادن به راکت های ارزهای دیجیتال استفاده می کنند؟ چیزی را به ما بگویید که قبلاً نمی دانستیم. با این حال، سازمان مصرف کننده اروپا (BEUC) و 9 سازمان عضو آن هشداری جدی به مقامات اروپایی در مورد تبلیغ گمراه کننده ارزهای دیجیتال در پلتفرم های رسانه های اجتماعی پیشرو صادر کرده اند.

با شروع با میم Dogecoin، گزارش 20 صفحه ای گروه ناظر به طور قاطع دارایی های دیجیتال را به عنوان بسیار خطرناک و مستعد محکوم می کند. /span> به کلاهبرداری. این اثری را که دارایی‌های دیجیتال بر مصرف‌کنندگان می‌گذارد، ارائه می‌کند و داده‌های کمی را در مورد استفاده از آن در چندین کشور و همچنین نحوه عملکرد اینفلوئنسرهای رمزنگاری ارائه می‌دهد.

در گزارش، اینستاگرامتویتریوتیوب و TikTok به طور خاص نامیده می شوند و این گروه ترکیبی از شبکه های رسانه های اجتماعی، اینفلوئنسرها و ارزهای دیجیتال را یک «کوکتل سمی» می نامند. این گروه ادعا می کند که سیاست های سست شبکه ها "مشکوک" است و کلاهبرداران تمایل دارند نوجوانان ناآگاه را هدف قرار دهند. همچنین بر نقش «فینفلوئنسرها» تأکید می‌کند که وعده‌هایی می‌دهند که به سادگی بیش از حد خوب هستند که درست نباشند.

BEUC گروهی متشکل از 45 سازمان مصرف کننده مستقل است که در 31 کشور پراکنده شده است. به گفته وب سایت آن، هدف این است که این نهادها را در اتحادیه اروپا (EU) نمایندگی کند و از منافع مصرف کنندگان دفاع کند. از جمله نقاط مورد علاقه این گروه می توان به پایداری، خدمات مالی، سلامت و امور بین المللی اشاره کرد.

Monique Goyens، مدیر کل BEUC، در یک بیانیه مطبوعاتی گفت که "به خوبی مستند شده است که تبلیغ رمزارز شامل کلاهبرداری و اقدامات تجاری ناعادلانه است."

با استفاده از این جایگزین توییتر می توانید بیت کوین به دست آورید

او افزود: «کریپتو به‌زودی با مقررات جدید بازارهای دارایی‌های رمزنگاری تنظیم می‌شود، اما این قانون برای شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی که از تبلیغات کریپتو به هزینه مصرف‌کنندگان سود می‌برند، اعمال نمی‌شود.» span>طبق به رویترز.

طبق بیانیه BEUC، قوانین مصرف کننده اتحادیه اروپا نقض شده است و از شبکه اروپایی مقامات ملی مصرف کننده (CPC-Network) می خواهد که سیاست های تبلیغاتی سخت گیرانه تری را در این پلتفرم ها اعمال کنند.

آیا MiCA کریپتو را در اتحادیه اروپا راه اندازی خواهد کرد؟ Circle

می‌گوید: «برای گفتن خیلی زود است».

علی‌رغم گزارش شدید امروز، مقامات اروپا قبلاً برای مقابله با کلاهبرداری‌های رمزنگاری کار کرده‌اند. از قضا، آنها در سال 2022 با کمپین های آموزشی به رسانه های اجتماعی روی آوردند که آگاهی سرمایه گذاران را در مورد طبقه دارایی افزایش داد.

اتحادیه اروپا در اوایل سال جاری با تصویب قانون بازارهای دارایی رمزنگاری (MiCA) که هدف آن پایان دادن به به اصطلاح "غرب وحشی" ذهنیت فضای دارایی های دیجیتال.

متن اصلی خبر : Decrypt Media•yesterday