بهترین نرخ ارز دیجیتال
Americans May Not Love Crypto, But These Top Brands Are Into It
اخبار رمزارزها
خلاصه:
مشروح:
برای تعبیر وینستون چرچیل، به آنچه آنها می گویند گوش ندهید، فقط مراقب آنچه انجام می دهند باشید.
این ترفند مکرراً در رسانهها تکرار میشود: «بیتکوین مرده است، رمزارز بهشتی برای جنایتکاران، و بر اساس یک نظرسنجی اخیر، بیت کوین و صرافی فاجعه بار FTX از جمله کم محبوب ترین برندها در آمریکا هستند.
اما برخی از محبوبترین برندها در آمریکای شمالی لزوماً موافق نیستند.
Axios Harris Poll 100 یک نظرسنجی رتبه بندی شهرت سالانه است که توسط خبرگزاری Axios و شرکت تحقیقات بازار 60 ساله هریس Poll انجام می شود. این شهرت عمومی قابل مشاهدهترین برندهای ایالات متحده را ارزیابی میکند و 16310 آمریکایی را مورد بررسی قرار میدهد تا ببیند چه شرکتهایی از آگاهی بالایی برخوردار هستند و آیا آنها از آنها خوششان میآید یا نه.
رمزگشایی نتایج 2023 را بررسی کرد - که سازنده چرخ دنده در فضای باز پاتاگونیا را در بالا نشان می دهد، و سازمان ترامپ در پایین - برای دیدن جایگاه برتر برندهای آمریکایی در Web3 و رمزارز.
FTX به سختی جلوتر از ترامپ در جایگاه 99 قرار گرفت و پس از آن بیت کوین در رتبه ۹۳ قرار گرفت. اما علیرغم نمایش ضعیف دو برند بومی رمزنگاری، محبوبترین ورودیها بهطور شگفتآوری پذیرای صنعت داراییهای دیجیتال هستند.
بر اساس نظرسنجی جدید، اکثر آمریکایی ها هوش مصنوعی را تهدیدی برای بشریت می دانند
Chick-Fil-A، یکی از بزرگترین فست فودهای زنجیره ای در کشور و رتبه 5 در لیست، به تلاش های مرتبط با ارزهای دیجیتال علاقه نشان داده است. این شرکت چندین درخواست برای علامت تجاری ارسال کرد و قصد خود را برای ورود به فضای NFT و metaverse ابراز کرد.
در پشت سر Chick-Fil-A شرکت تویوتا موتور در رتبه 6 قرار دارد.
در دورانی که همه چیزها و خدمات توسط اطلاعات به هم متصل میشوند، انتظار میرود بلاک چین یک فناوری اساسی باشد، این غول خودرو هنگام نشان دادن برنامههای رسمی برای راه اندازی آزمایشگاه بلاک چین تویوتا در سال 2019.
صنعت خودرو گزارشی را در اوایل سال جاری منتشر کرد که در آن فرصتها در Web3، NFT، بلاک چین و فضای کیف پول دیجیتال، بر اساس تا تجزیه و تحلیل شد. یاهو! امور مالی. این به غولهایی مانند BMW، مرسدس بنز، پورشه، سوبارو و جگوار اشاره میکند که به طور بالقوه وارد فضای کریپتو میشوند.
در حال تغییر از گلگیرها به غذا، شرکت Kellogg (شماره 26 در نظرسنجی Axios Harris) در بازی Web3 شیرجه زد از طریق تنقلات محبوبشان پاپ تارت.
اخرین پتنت NFT سونی مسیر Web3 را برای پلی استیشن پیشنهاد می کند
Pfizer، امپراتوری داروسازی، در میانه رتبه در رتبه 50 ایستاده است و همچنین در تجارت مرتبط با رمزنگاری مشارکت دارد. بازوی سرمایهگذاری آنها، Pfizer Ventures، از طریق دور مالی اخیر VitaDAO، به علم غیرمتمرکز ضربه میزند. این شرکت همچنین به یک گروه کاری پیوست تا در سال 2019 در مورد بلاک چین برای مدیریت زنجیره تامین تحقیق کند.
جای تعجب نیست که برخی از شرکت های فناوری نیز در خط مقدم تحقیق و توسعه یا به عنوان هدلر- پیشتاز بوده اند. از سرمایه گذاری های مرتبط با رمزنگاری.
سونی، که به سختی از 10 تای برتر غافل شد و در رتبه 12 قرار گرفت، اوایل سال جاری برای ثبت اختراع جدید مرتبط با NFT درخواست داد و یک Web3 دیگر را پیشنهاد کرد. حمله برای پلی استیشن، و سامسونگ (یک 10 برند برتر) اعلام کرد یک پتنت تلویزیون هوشمند را به کاربران خود اجازه می دهد تا NFT ها را از خانه خریداری کنند.
اگرچه بسیاری از برندهای موجود در لیست هیچ علاقهای به ارزهای دیجیتال، بلاک چین یا Web3 اعلام نکردهاند، چندین سال است که درگیر آن هستند. فقط زمان نشان خواهد داد که آیا افراد بیشتری به آنها خواهند پیوست یا خیر.
متن اصلی خبر : Decrypt Media