شرکای Polygon با Salesforce برای برنامه وفاداری مبتنی بر NFT

Polygon Partners With Salesforce for NFT-Based Loyalty Program

1401-12-27
2 سال ها،4 ماه ها پیش

اخبار رمزارزها

شرکای Polygon با Salesforce برای برنامه وفاداری مبتنی بر NFT

مشروح:

به مهم ترین گفتگو در کریپتو و وب 3 بپیوندید! امروز صندلی خود را ایمن کنید

رایان وایات، رئیس آزمایشگاه Polygon، گفت:

شرکت نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، Salesforce، با پلتفرم بلاک چین لایه 2 Polygon برای یک برنامه وفاداری مبتنی بر NFT شریک شده است.

وایات روز پنجشنبه در توییتی نوشت: «Salesforce با پلتفرم مدیریتی خود به مشتریان خود در Polygon کمک می‌کند تا به مشتریان خود در ایجاد برنامه‌های وفاداری مبتنی بر توکن کمک کند.

این خبر پس از آن منتشر شد که غول نرم‌افزاری سازمانی در 15 مارس گفت که خدمات مشتری خود را برای مدیریت برنامه‌های وفاداری رمز غیرقابل تعویض (NFT) گسترش می‌دهد.

Salesforce در وب‌سایت خود برای پلتفرم Web3 گفت: «داده‌های بلاک چین بلادرنگ را از مجموعه‌های راه‌اندازی شده در اتریوم و Polygon در CRM خود رصد کنید.

Salesforce فوراً درخواستی را برای اظهار نظر ارسال نکرد.

برنامه های وفاداری می توانند برای کسب و کارها سودآور باشند. بر اساس داده‌های Smile.io، ارائه‌دهنده برنامه پاداش، مشتریان مکرر می‌توانند تقریباً ۴۰ درصد از درآمد یک کسب‌وکار را ایجاد کنند.

در سال‌های اخیر، فناوری‌های بلاک چین به طور فزاینده‌ای برای تقویت تعامل با مشتریان و ارائه پاداش‌های وفاداری مورد استفاده قرار گرفته‌اند. به عنوان مثال، BlockFi و Gemini اعلام کردند که کارت های اعتباری ارائه دهنده پاداش بیت کوین را ارائه خواهند کرد. در سال 2022، Mastercard از Upstart، یک برنامه وفاداری مبتنی بر NFT، از طریق برنامه مشارکت راه اندازی خود پشتیبانی کرد.

متن اصلی خبر : CoinDesk