غول نرم افزاری سازمانی Salesforce با Polygon برای برنامه های وفاداری مبتنی بر NFT شریک می شود.

Enterprise software giant Salesforce partners with Polygon for NFT-based loyalty programs

1401-12-26
2 سال ها،4 ماه ها پیش

اخبار رمزارزها

غول نرم افزاری سازمانی Salesforce با Polygon برای برنامه های وفاداری مبتنی بر NFT شریک می شود.

مشروح:

رایان ویات، رئیس پلیگون لبز در توییتر گفت:

Salesforce، یکی از بزرگترین شرکت‌های نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری در جهان، با Polygon Labs همکاری کرده است تا به مشتریان خود کمک کند تا برنامه‌های وفاداری مبتنی بر توکن غیرقابل تعویض (NFT) را در بلاک چین Polygon توسعه دهند. پنجشنبه.

حقایق سریع

  • روز چهارشنبه، Salesforce سرویس Web 3.0 خود را راه اندازی کرد تا شرکت های مشتری خود را قادر سازد NFT ها را بر روی یک پلت فرم بلاک چین برش دهند، مدیریت کنند و بفروشند. وب‌سایت.

  • «NFT فرصتی را برای شرکت‌ها فراهم می‌کند تا مخاطبان جدیدی را پیدا کنند و داده‌های غیرحزبی را تهیه کنند، و قفل ایجاد مشارکت و مالکیت مشترک، جوامع دارای توکن را باز کنند، و تعامل شخصی با استفاده از داده های کیف پول،" این شرکت گفت.

  • در چند ماه گذشته، Polygon با تعداد زیادی از شرکت های بزرگ مانند Starbucks، Square Enix ژاپن و South شریک شده است. گروه Lotte کره برای کمک به ایجاد خدمات در Web3، اشاره ای به تکامل اینترنت که بر روی بلاک چین های غیرمتمرکز میزبان واقعیت مجازی، metaverse و سایر خدمات ساخته می شود.

  • ژاپن، چین. ، کره جنوبی و سایر کشورها رسماً وب 3 را به عنوان یک بخش رشد جدید در اقتصاد خود تأیید کرده اند. با این حال، برخی از شور و شوق در مورد NFT ها با متا پلتفرم ها که روز سه شنبه اعلام کردند که خدمات NFT خود را در فیس بوک و اینستاگرام قطع می کند تا بعد از اینکه بخش متاورس بیش از 13 میلیارد دلار در سال گذشته از دست داد، به جای دیگری تمرکز می کند، محو می شود.

  • Salesforce فهرست شده در NYSE درآمد سالانه 31.4 میلیارد دلار آمریکا را در سال مالی کامل منتهی به 31 ژانویه 2023 گزارش کرد. این شرکت در وب سایت خود بیان می کند که بیش از 150000 شرکت از خدمات CRM آن استفاده می کنند.

متن اصلی خبر : Forkast News