مدیرعامل Airbnb: شرکت‌هایی که سال گذشته در مورد رمزنگاری و هوش مصنوعی صحبت کردند، اکنون احتمالاً هیچ‌کدام را متوجه نمی‌شوند.

Airbnb CEO: Companies that talked about crypto last year and AI now 'probably don't understand either'

1401-12-22
2 سال ها،4 ماه ها پیش

اخبار رمزارزها

مدیرعامل Airbnb: شرکت‌هایی که سال گذشته در مورد رمزنگاری و هوش مصنوعی صحبت کردند، اکنون احتمالاً هیچ‌کدام را متوجه نمی‌شوند.

مشروح:

برایان چسکی، مدیرعامل Airbnb (ABNB) در 6 مارس در کنفرانس فناوری، رسانه و مخابرات مورگان استنلی از هوش مصنوعی سخن گفت و از آن به عنوان یک تغییر پارادایم تاریخی یاد کرد.

او گفت: "چه کسی می داند قرار است چه اتفاقی بیفتد، اما آنچه که به نظر می رسد درست است این است که ما در حال تجربه یک تغییر پلت فرم هستیم، این چیزی است که ما معمولاً به آن می گوییم." "این تغییر پلت فرم احتمالاً بزرگتر از موبایل است. احتمالاً شبیه اینترنت است. برخی استدلال می کنند که بزرگتر از اینترنت است، شبیه به انقلاب صنعتی."

با این حال، Chesky متقاعد نشده است که شرکت ها موج هوش مصنوعی را به همان اندازه بهینه کنند.

چسکی ادامه داد: "بنابراین، بیایید این سوال را بپرسیم که کدام شرکت‌ها از اینترنت جا مانده‌اند، و کدام شرکت‌ها از اینترنت استفاده می‌کنند؟ من فکر می‌کنم بهترین راه برای درک هوش مصنوعی در واقع بسیار ساده است، این فقط یک فرهنگ است."

"شرکت‌هایی که سوار هوش مصنوعی می‌شوند، شرکت‌هایی با فرهنگ‌های نوآورانه هستند، و شرکت‌هایی که آنها را مجبور به عبور از این موضوع می‌کنند، شرکت‌هایی هستند که از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند - همان شرکت‌هایی که سال گذشته در مورد کریپتو و متاورس صحبت می‌کردند." گفت.

او افزود: "اگر یک شرکت سال گذشته در مورد رمزنگاری صحبت کرده است و آنها اکنون در مورد هوش مصنوعی صحبت می کنند، احتمالاً آنها نیز متوجه نمی شوند."

"من فکر می کنم ما می توانیم بسیاری از این فناوری را به Airbnb بیاوریم"

همانطور که در مورد شرکت خودش صدق می کند، چسکی اضافه کرد که هوش مصنوعی این پتانسیل را دارد که به Airbnb در استفاده بهتر و شخصی سازی داده هایش کمک کند.

او گفت: «من فکر می‌کنم که می‌توانیم بسیاری از آن فناوری را به Airbnb بیاوریم، اساساً برای بررسی نیم میلیارد بررسی‌هایمان، تا بتوانیم آنها را برای تطبیق بهتر خلاصه کنیم.» "من در واقع این تصور را دارم که برنامه ما روزی کمتر شبیه یک فروشگاه است، و بیشتر شبیه قدرتمندترین دربان مسافرتی است که می توانید تصور کنید."

به نظر می‌رسد آنچه که Chesky پیشنهاد می‌کند این است که هوش مصنوعی می‌تواند فرصت‌های کسب درآمد را در Airbnb ایجاد کند، که در حال حاضر برای شرکت مهم هستند - سهام این شرکت در دوازده ماه گذشته نزدیک به 20٪ کاهش یافته است.

البته هوش مصنوعی تنها فرصتی برای کسب درآمد است که Airbnb هنوز به طور کامل در آن قفل نشده است. مورد دیگری که اغلب درباره آن صحبت می شود، فهرست های حمایت شده است.

او گفت: "مدیر مالی من از آمازون است، و او از جمله جف بزوس استفاده می کرد که می خواهید ابتدا روی فاسد شدنی ترین فرصت ها تمرکز کنید." "نکته مهم این است که لیست های حمایت شده فاسد شدنی نیستند، و هر چه پلت فرم بزرگتر شود، در واقع درآمدزایی جالب تر می شود. کسب درآمد در مقیاس عالی است، بنابراین شما می خواهید تا حد ممکن مقیاس بیشتری داشته باشید. ما هنوز احساس می کنیم که ما" در حالت تصاحب زمین هستید. این فرصت شماره یک فاسد شدنی نیست، اما کاملاً در افق است."

Allie Garfinkle یک گزارشگر ارشد فناوری در Yahoo Finance است. او را در توییتر به آدرس @agarfinks و در دنبال کنید >LinkedIn

برای آخرین اخبار بازار سهام و تجزیه و تحلیل عمیق، از جمله رویدادهایی که سهام را جابه‌جا می‌کنند، اینجا را کلیک کنید

آخرین اخبار مالی و تجاری را از Yahoo Finance بخوانید

متن اصلی خبر : Yahoo Finance