خوشحالم که هیچ تبلیغی برای سوپر کاسه کریپتو وجود ندارد: دلیل آن این است

I’m Glad There Are No Crypto Super Bowl Ads: Here’s Why

1401-11-24
2 سال ها،4 ماه ها پیش

اخبار رمزارزها کریپتو ورزشی

خوشحالم که هیچ تبلیغی برای سوپر کاسه کریپتو وجود ندارد: دلیل آن این است

مشروح:

به مهم ترین گفتگو در کریپتو و وب 3 بپیوندید! امروز صندلی خود را ایمن کنید

در طول سوپربول لیگ ملی فوتبال (NFL) امسال هیچ آگهی تبلیغاتی رمزنگاری وجود نخواهد داشت.

می دانم. بدون لبرون جیمز دیجیتالی و دبیرستانی که در مورد آینده‌ای نامناسب صحبت می‌کند، هیچ کد QR کم‌هزینه‌ای که در اطراف صفحه نمایش می‌چرخد، هیچ شیبای ناز. این یک جور غم انگیز است.

اما پس از سالی که کریپتو داشت، پر از شکست‌های خیره‌کننده اعتماد، اخلاق و مسئولیت‌پذیری شرکتی (هرگز به سقوط بازار به همان اندازه تماشایی اهمیتی نداشته باشید)، در اینجا دلایلی وجود دارد که فکر می‌کنم واقعاً چندان غم‌انگیز نیست و در واقع یک مشکل است. چیز خوبی است.

پول نقد ندارید؟ بدون شستشوی ورزشی.

با قیمت بیت کوین کمتر از نصف سال قبل، هر شرکت ارز دیجیتال حتی به طور قابل توجهی در فضای سبز (اگر وجود داشته باشد؟) همچنان مشغول بقا است. هزینه های بزرگ و پر زرق و برق بازاریابی می تواند منتظر بماند. شستشوی ورزشی نیز همینطور است.

Sportswashing گروه‌ها، شرکت‌ها یا دولت‌های ملی را توصیف می‌کند که از محبوبیت جهانی ورزش برای بهبود شهرت خود توسط پروکسی استفاده می‌کنند. به این فکر کنید که چگونه قطر میزبان جام جهانی فوتبال 2022، بزرگترین رویداد ورزشی در جهان است. چگونه امیر قطر مالک پاری سن ژرمن است که سه تن از محبوب ترین ورزشکاران جهان (همه از کشورهای مختلف با جمعیت 325 میلیون نفری) را در اختیار دارد. چگونه روسیه میزبان جام جهانی فوتبال 2018 و المپیک زمستانی 2014 بود. و نحوه میزبانی چین از بازی های المپیک تابستانی 2008 و المپیک زمستانی 2022.

در این مواقع، عینک‌های پر زرق و برق همگی برای تابش نور مطلوب به آن گروه‌ها، شرکت‌ها یا دولت‌های ملی طراحی شده‌اند تا واقعیت‌های نامطلوب را بپوشانند. تبلیغات Super Bowl می تواند همان اثر چاپلوس را داشته باشد.

مطمئناً، منظورم این نیست که شرکت‌های رمزنگاری که سال گذشته تبلیغات Super Bowl داشتند، جنایات حقوق بشری یا چیزی شبیه به آن را پنهان می‌کنند. اما همانطور که از آخرین سوپر بول آموختیم، بسیاری از آنها چیزی را پنهان می کردند که عالی نبود.

و در سال پیش رو، شاید شرکت‌های رمزنگاری که می‌توانند بدون بهره‌مندی از این مکان‌های تجاری پرمخاطب (و افزایش مشخصات) جایگاه خود را به دست آورند، عادلانه‌تر ارزیابی شوند. حداقل، این بار شهرت آنها با شکوه وام گرفته شده افزایش نخواهد یافت.

آیا این بدان معناست که FTX بعدی از ورزش برای جلب رضایت استفاده نخواهد کرد؟ بعید. اما حداقل برای امسال، ما از قلاب خارج شده ایم.

غرور اجرایی کمتر کریپتو

بالاترین سطح بازار در هر صنعتی با غرور بیش از حد و بازوی بلند جاه طلبی مشخص می شود که مشخصه طبقه اجرایی صنعت است. مکان‌های تبلیغاتی شیک و شیک مانند Super Bowl، به همان اندازه که در مورد هزینه‌های بازاریابی هوشمندانه است، در مورد تقویت نفس از دیده شدن در تلویزیون توسط دیگران و پرورش احساس "من موفق شدم" است.

ممکن است بیشتر در مورد خود من باشد.

مدیران کریپتو نیز از این قاعده مستثنی نیستند و با توجه به پذیرش نه چندان اصلی صنعت به عنوان یک کل، ممکن است بیش از سایر مدیران به دنبال آن باشند. ارتباطی با شناخته شده ترین برندهای جهان - کوکاکولا، بودویزر و تویوتا؟ آنها را ثبت نام کنید.

جایی که این میل به غرور تبدیل می‌شود، زمانی است که به تعلق آنها فکر می‌کنیم. مطمئناً، شرکت‌ها سال گذشته مملو از پول بودند، با سرعتی سرسام‌آور در حال گسترش و استخدام بودند، و به میز ثروتمندان و قدرتمندان - در دولت، صنعت، سرمایه‌گذاری، رسانه‌ها - دعوت می‌شدند، بنابراین شاید هم این کار را کردند. /p>

برای مثال سام بنکمن-فرید، مدیر عامل FTX، پیش از سوپرباول سال گذشته با رئیس جمهور بیل کلینتون روی صحنه ای در باهاما ظاهر شده بود. او آن را با شهادت در مقابل کنگره در دفاع از صنعت کریپتو دنبال کرد، به گونه‌ای که صادقانه به نظر می‌رسید و در عین حال سطوح مؤثری از پول را به کمپین‌های سیاسی اهدا کرد. ناگفته نماند که رژه مصاحبه های تلویزیونی، از جمله یکی روز پس از Super Bowl در The Hash از CoinDesk TV. من فقط با فکر کردن به آن، نفس من تسخیر می شود. تصور کنید اگر آن را زندگی می کردید؟

اما اگر اساس شرکت شما بر روی وعده‌های ابدی یک پارادایم جدید یا یک مرز جدید آزمایش نشده از ثروت‌های ناگفته یا در برخی موارد، یک کلاهبرداری آشکار ساخته شده است، آیا واقعاً متعلق به شما هستید؟

شاید نه.

حداقل باید از ستاره‌های خوش شانس خود تشکر کنیم: مدیران شرکت کریپتو نمی‌توانند از سوپرباول امسال با شهرت (و منیت‌های مرتبط) بیرون بیایند، زیرا ارتباط ضعیفی با یک رویداد بزرگ دارند.

به‌جای آن باید به کسب آن ادامه دهند.

متن اصلی خبر : CoinDesk•12 hours ago